dijous, de desembre 28, 2006

Eeeeeeiiiii! Estic viva, però poc inspirada. Tots aquests dies de menjars copiosos i felicitat per via de tub catòdic m'han deixat les ganes d'escriure una mica adormides...

Només escrivia per a fer el següent avís: a tots aquells que tenen un Pare Noel escalador al balcó. Que sapigueu que quan vinguin els reis i vegin aquesta andròmina horrorosa penjada a casa vostra no us deixaran res.

Els odio. Fa un parell o tres d'anys es van començar a posar de moda, i ara n'hi ha per tot. Us juro que a l'edifici de davant de casa meva n'hi ha 12. Dotze!!! A banda de que estèticament és horrible, no s'adonen que toooooots els seus veïns ja n'han posat un??? No ho comprenc. No m'entra al cap. Des d'aquí faig públic que ODIO PROFUNDAMENT ELS PARES NOELS ESCALADORS ALS BALCONS DE LES CASES i espero que desapareixin tots de la faç de la Terra amb una mort horrorosa i sense ser reciclats.

En fi, i darrerament (acollona't) he vist penjat en algunes cases un model que és una mena d'escala amb TRES Pares Noels pujant. Suposo que aquests deuen portar camells al trineu!

4 comentaris:

  1. Evita m'has arribat al cor: MORT ALS PARENOELS ESCALADORS!!!!!!

    a casa dels meus pares n'han posat al balcó del primer... al del segón... al del tercer... i els han posat ALINEATS!!!! quan miro la façana m'imagino que son lemmings i que al quart (casa meva) van caient tots... puf... puf... puf...

    I si vols veure una cosa digna de ser vista, passat pel barri de Llefià (Badalona) quan s'ha fet fosc: impressionant.

    un petonet :-)

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb tu, hauria d'haver una llei en contra dels parenoels escaladors. És indignant. Execució dels amos, ja!!!

    Salut i molts petóns!!!

    ResponElimina
  3. Es el que té la globalització: apareixen en els "tot a 100" aquestes andròmines de plàstic i la gent se'ls compra compulsivament per penjar-los dels balcons com si fossin draps de cuina, sense la mínima concesió a una certa gràcia volumètrica, estètica o, simplement, tradicional.

    D'altra banda, que pinta el parenoel aquí, quan tothom sap que qui porta els regals són els reis? Perquè ens han envaït amb parenoels i jalogüins? Si tenim el tió, els reis i el carnestoltes!

    I sabieu que el parenoel original era verd i que va ser una campanya de propaganda de la cocacola que el va fer enrojir?. O sigui, que importem una tradició aliena i, a sobre, la pintem del color d'una beguda comercial...

    Ho deixarem aqui perquè aquesta no és una legislatura de reivindicacions identitàries, sino de gestió dels peatges, de l'ensenyament de l'español i d'infraestructures aeroportuàries.

    http://latramapolaca.blogspot.com/

    ResponElimina
  4. Eva! veig que estàs realment afectada! MAi t'havia vist tant violenta verbalment parlant ; )
    De fet, jo el primer cop que en vaig veure un vaig estar a punt de trucar als mossos pensant-me que era un kinki que volia entrar a la casa del veí. Són una horterada realment i no sé què pot moticar a les persones comrpar una csa d'aquestes! A mi em fan por a més a més. Imagina't que prenen vida com les joguines de Toy Story i els hi dona per saquejar la casa i la dels veïns o per raptar a la família...

    ResponElimina