dimecres, d’abril 25, 2007

Marxa dels matxos 62km i 3200m (Comando TL)

ja fa un dies que ha començat la temporada de curses, 3 curses fetes i una marxar i encara no havia trobat el moment d'escriure. així que desprès d'un marxar que em va deixar molt bon regust de boca torno a explicar una de les meves passions... saltar, córrer, gaudir, suar i patir per la muntanya.
Diumenge sona el despertador cap a les 4:45h m'aixeco i no soc a casa... soc a sant Joan de les abadesses a casa del meu bon amic xori. Una barreta energètica i una mica de suc i cap el cotxe a buscar el Pere, un amic del Xori que també s'havia apuntat...
La "locura" d'aquest diumenge passat es diu Marxa dels Matxos 62km i 3200m de desnivell positiu... i la intenció del comando TL és baixar de les 12h. Fer les baixades i el pla corrents (trote-cochinero)
Abans de la sortida, saludar els companys que m'han animat a fer la marxa, el Jordi i la Marta bons companys de curses! i també trobem coneguts de totes les curses. Ja comencem a portar alguns km a les cames...
6:45h del mati, tret de sortida, sortim el trote i comencem a pujar i baixar. Marxa dura, molt dura per la calor, però sobre tot pel recorregut!. El cim del puigllençada (Foto) el Pere decideix que farà el recorregut curt (51km) El xori i jo comencem a baixar mes ràpid per poder anar fer km... Arribem a l'avituallament del km 31 i aquí hem decidir si fem 51km o 62km... animo el xori i cap a dalt... ostres! quin cap! vaig patir massa... però les vistes des del Cabrera impressionants! llàstima no portar camara de fotos.

De Cabrera cap a baix... i tornem a l'avituallament i ja portem 8h. Des d'aquí, passem per les obres del túnel de Bracons (quins fills de puta! com trinxant el territori!) i cap amunt... muntanyeta amunt, muntanyeta avall. Cap el km 47 soc estirat a terra mirant el cel...!! estic rebentant! el Xori m'estira i m'anima a seguir fins el proper avituallament. Pensu abandonar, però sort del xori, els dos gots de aigua americana i les cullerades de sucre... seguim caminant... i al cap d'un estona... com un moto! avall! avall! anem be de temps i per un camins increïbles... Podem arribar de sobres sota les 12h...
Al km 57 trobem el Pere! esta destrossat i apunt d'abandonar! sort que l'hem atrapat abans que abandones! així decidim agafar-lo i animar-lo a fer els últims km i arribar!
Decidim renunciar a baixar de les 12h i decidim acabar com varem començar. travessant l'arc de l'arriba els 3 plegats!

Ara fins 6 de maig cap a Ripoll! l'ultima cursa avanç de la marato de Berga...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada