Inici

dimecres, de setembre 28, 2005

Joan Ramon says...

Hola, Eva, bona nit,

aquesta nit he estat reflexionant sobre aquest "mastodonte" comercial
que ens han imposat, que si més no per extensió, superfície i volum, li
escau més "L'Elefant Blau" que no pas el d'ànec... potser volien passar
desapercebuts... Tot i això jo considero important mantenir una línia
d'enfrontament sa, però al cap i a la fi que no ens acabi d'apagar la
nostra veu. Com deia el Capità Enciam "els petits canvis són poderosos"
i no hem de deixar-nos espantar pels grans canvis que potser són
dolorosos i irreversibles (per certes economies) però que també han de
servir-nos per aprendre la lliçó, tot i que potser no ens val per res
doncs "l'home és l'únic animal..." ja sabeu com acaba.
Deixant de banda aquesta intro m'agradaria plantejar diverses reflexions
sobre el conjunt i algunes de les seves particularitats.
1. Si entreu a la plana web de l'obra faraònica i cliqueu sobre Sobre
projecte, i posteriorment sobre Ubicació i localització, llegiu
detingudament el text i veureu que entre la UPC i el canal ha aparegut
(o ha d'aparèixer) un camp de golf. O potser es refereixen al d'El Prat?
2. Canviem de tema i passem al gastronòmic, que m'ha permès desenvolupar
una mena de sopa de lletres i establir els següents paral·lelismes:
* Si en comptes de McDonald's, permeteu les lletres "n" i "l" i feu una
pseudopronunciació del resultat podria-ho arribar a dir quelcom semblant
a això "Make Dollars".
* Si estudiem una miqueta el base-line (la frase ganxo) que hi ha a sota
del seu iconotip diu "i'm lovin'it". Però aquest "it" és molt
perapunyetes i tot i què està escrit com dien "eso" també el podríem
interpretar com "eat" (menjar).
* Però bé després d'aquestes suposicions "infundades" però
"fundamentades" passarem a un aspecte de futur com són les futures
"rutes gastronòmiques pel Baix", la mostra de cuina del 2006 i el dia a
dia d'aquest fast-food, que ara per ara només està reflectit a la web
oficial de McDonalds però que en breu podria optar a una, o potser dues,
estels de Michelin. Castelldefels volia ser un punt de referència en el
seu territori a nivell gastronòmic, i finalment ho aconseguirà a nivell
mundial quan els d'aquest lloc de menjar ràpid bategin a la seva nova
creació "Burguer Kastefa", i com no promocionada pel "Neng de Kastefa"
arribi a tots els racons del món. Serà aleshores quan la gent de
Castelldefels, aquell irreductible poblet català... dirà "què passa neng".

Ben cordialment,

JR - bloggista de segona, en blogs de primera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada