dilluns, de novembre 24, 2008

2 anys de carnet de moto...

Des del diumenge ja puc portar motos de cilindrada superior a 250cc.. i tot d'un forma automàtica, sense cap control o test d'adaptació... Nomes ha calgut tenir dos anys d'antiguitat amb el carnet... fins i tot podia haver estat dos anys sense portar moto i ara comparar-me una 500cc, 600cc o 1000cc i no tenir cap problema legal per portar entre les cames un bestia, sense res més que haver fet un examen en un circuit tancat amb un 250cc... Fins i tot, desprès dels prop de 26000km que duc amb la meva, segueixo pensant que encara em queda force per aprendre...
Això si, tot i que ja puc portar un moto més potent... em sembla que durant force més temps seguiré amb la meva CBF250cc... i la moto de imatge(Honda CBF 600 Hornet) haurà d'esperar...

1 comentari:

  1. com et compris aket pepino de moto alguna volteta m'hauras de fotre per casstefa eee xDDD



    salut marica!

    ResponElimina