dimecres, de setembre 05, 2007

Tornen vents d'optimisme

Sembla que la boira es comença a esvaïr o poder son els aires de revolta del setembre que em fan veure el camí amb un cert optimisme. Tornem a parlar de projectes polítics reals, tornem a posar sobre la taula paraules com autodeterminació, dèficit fiscal, catalanisme, independentisme... i dia rere dia ens tornen a demostrar que Catalunya no encaixa tal com és dins del somni que ens va voler vendre ZP d'una Espanya plural i de nacionalitats diverses...

El Federalisme ha fracassat, visca l'independentisme!

Ara crec que és l'hora de dibuixar la ruta o les rutes possibles, realment a mi els companys de viatge mai m'han tret la son, perquè tots m'han demostrat que al final segueixen mamant de la mamella sense voler fer-se grans.
Està clar que cal posar sobre la taula el full de ruta i que aquest full de ruta sigui el principal punt de partida de qualsevol negociació amb qualsevol opció política. Que comencem un veritable procés d'alliberament nacional i social, que torni a il·lusionar a un majoria social. La independència és un projecte engrescador que no cal amagar per fer créixer la base social per un futur referèndum d'autodeterminació.
Jo crec que hem de començar a estirar la corda, recuperar aquells que hem perdut pel camí i seguir creixent perquè és possible construir una nació sobirana, cohesionada i moderna amb un projecte clarament independentista, sense renuncies.

2 comentaris:

  1. No estic d'acord. El federalisme no ha fracassat perquè no s'ha posat mai en marxa. Aquí.

    ResponElimina
  2. jo em refereixo a que l'aposta federalista que ens va vendre el PSOE i el seu gran capo ha estat un engany, un engany més...
    Peró esta clar que un sistema federal per mi pot ser una gran i bona eina per esdevenir un nació plena i lliure . una eina que solucionaria moltes de les problemàtiques actuals... però hi ha algun partit majoritari a espanya que volguí avançar amb la consecució d'un estat federal? Per això crec que el federalisme no esdevindrà cap eina útil pel independentisme!

    ResponElimina