diumenge, de març 01, 2009

Muntanya i Mar

Avui el dia s'aixeca gris amb una fina pluja que poc a poc mullar el carrer... Peró com a casa no em quedaré, decideixo sortir a fer una volta. No tinc clar cap on aniré, l'únic que m'enfilaré cap els turons de Castelldefels i ja veure com va el dia... Així que vaig pujant cap el castell, desprès cap a Cal Ganxo, i m'enfilo el primer turó, el turó de Fanxó i com el dia millora, decideixo que avui es un bon dia per fer tota la volta a Castelldefels... així que vaig seguint tots els turons fins l'ultim que hi ha del terme municipal de Castelldefels, el puig de solà i baixo cap a la platja pel turó de la Cova fumada. Agafo el passeig marítim fins l'avinguda del Canal per tornar cap a casa...


Coll del peu de santa Maria.


Cargol.

?
Vistes Cap els Turons des del Turó de la Cova Fumada.
Vistes des de la Turó de la Cova fumada de tot la platja.

Pont de la cova fumada i limit entre Castelldefels i les Botigues de sitges.


2 comentaris:

  1. quina enveja. m;agrada molt llegir i mirar el teu blog per veure cosetes de casa.

    Salut company

    ResponElimina