divendres, de març 24, 2006

Me'n vaig de campaments

Si recordeu fa un temps escrivia "Per què no estic a Escoltes Catalans". Bé, doncs des de llavors han canviat les coses... Per culpa (o gràcies) a la insistència de bons amics (Víctor, Elena, Pablo, Esteve...) doncs ja m'han embolicat de nou. Ara formo part de l'Àmbit de Relacions Exteriors, sóc la seva representació a l'equip de la Vegueria del Barcelonès. O algo així, si no l'Elena que em corregeixi ;-).
Però tot això només és una excusa per poder ANAR DE CAMPAMENTS AMB EL PI DE LES CORTS!!! Sí, sí. Aquests campaments de primavera aniré a fer d'ajudant de cap, o d'intendent, o de conductora de furgoneta, o totes les coses alhora.
Bé, bromes a part, sé que la darrera cosa que vaig escriure al blog sobre el tema deixava força mal gust de boca, i tenia ganes d'escriure que torno a estar contenta i orgullosa de formar part i treballar per aquest projecte que sempre formarà part de com sóc i per què. I a la foto veieu set dels motius que m'han fet canviar d'opinió.

1 comentari:

  1. És una gran opció (i què he de dir jo, si no...?) ;)

    Oi que són monos, els "nens"? aiii...

    Un petonet

    ResponElimina