divendres, de novembre 26, 2010

Votaré ERC!

Lluny de la meva militància, tinc la convicció que és l'única força política que es presenta a la que puc votar, com a persona d'esquerres, republicana i independentista.
Estic cansat que ens haguem de justificar i defensar de tot el camí fet fins ara, estic cansat d'escoltar soroll que embruta i diu mentides... estic cansat d'aquelles que ens volen vendre una realitat fictícia.
Tinc clar que en aquests últims anys al Govern de la Generalitat hem fet anar endavant el país, diguin el que diguin opinadors i opinadores, tertulians i grans grups de comunicació a sou dels de sempre. La feina es veu i es palpa el carrer, a les viles i ciutats. Tot i les dificultats hem fet una bona feina, la podríem haver fet millor, però hem caminat amb pas ferm sense pors i superant la prudència, aquella de la que ens alertava Jordi Carbonell.
No puc deixar de pensar en el futur, però no puc abandonar el present, és aquí, on dia a dia existeixen els problemes i construïm societat al mateix temps que obrim la porta de la llibertat i fem més ample el camí. Renuncio a un simple canvi de nom del carnet de nacionalitat, si això no comporta un canvi estructural i polític, perquè per a mi l'independentisme és lluny d'un discurs buit de projecte polític global i és una eina de transformació social, nacional i política.
El proper diumenge votaré a ERC sense por i amb la consciencia tranquil·la d'apostar per seguir caminant en la construcció nacional del meu país, lluny de quimeres i somnis, treballant per la realitat, per la justícia social, pels valors republicans! Per seguir construint una esquerra nacional forta que ens durà a la llibertat nacional i social!

Visca la terra! Visca l'esquerra!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada