dijous, de juliol 14, 2011

"Si hagués nascut a Roma ara fa 2000 anys..." (II)

Caminàvem x carrer d una ciutat en ple bullici, tot de persones amb vestits blancs amunt i avall tot i q la majoria van camí el coliseu, avui hi ha lluita a la sorra entre uns quants gladiadors i els últims lleons capturats x les tropes el front d la africa.
Com cada dia que hi ha espectacle, em vaig a trobar amb els meus amics prop de la gran columna, quedem allà i anem a casa del Ignasi, ell, com nosaltres, tot i ser de les grans famílies benestants, no comparteix el camí que seguix la nostre societat i polítics.
Ens reunim a les seves petites termes que te a casa seva, i parlem de política, de democràcia i que és hora de plantar cara.
Parlem de la voluntat que cal un reforma de la llei per poder transformar, acabar amb els privilegis d’uns...
Hores de parlar i discutir, els diferents camins, entre els antics companys d escola d arquitectura, en Joan, el Patrici, en Cilorio i l’Empiritides, els sis ens reunim sempre que el coliseu hi ha espectacle
Sortim de casa d Ignasi i els carres son deserts, el bullici q re-tomba el coliseu ens fa pensar q avui ela gladiadors tenen més feina que altres dies...
Poc a poc, de camí cap a la meva petita casa a tocar les muralles, vaig acomiadant els amics de tertulià...




















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada