divendres, de gener 13, 2012

en tots dos sentits puja! Sant Feliu de Guíxols - Girona - Sant Feliu de Guíxols

Dissabte passat calia baixar els turons, tortells de reis, canalons,  tall rodo... Tenim pendent de fer el tram de la via verda del Carrilet. El tram de Girona a Sant Feliu de Guíxols. Jo vaig fer el tram Ripoll - Girona amb els campaments de setmana santa 2010 (III) (II) (I) i la Marta havia fet Vic-Girona també amb el seu cau. Així que ens falta d'aquest tram... i com que la logística era un pel complicada... anem amb la furgo fins a Sant Feliu de Guíxols i iniciem la ruta camí de Girona amb l'intenció de tornar quan estiguem cansats.

Poc a poc fem quilometres i anem a bon ritma, el primer tram, el més dur, fa una mica més de pujada i després ja és tot un fals replà que és fa igual de dur ens els dos sentits de la marxa. Arribem a Cassà de la Selva, fem la primera parada seria: aigua, barretes i WC i decidim que seguim fins a Girona! la ruta segueix amb la mateixa tònica, un fals replà, amb algunes baixada i pujada... i ja a Girona, fem algunes Foto el pont, el riu, comprem al dinar a la pastisseria i tornem a donar pedals defèn tot el camí!! i tot allò que semblava baixada ara es transforma en pujada. Dinem a Cassà de la selva i seguim cap a Sant Feliu... uff Els últims quilometres es fan notar... sort que el final, els 15 quilometres finals, son més de baixada i ens deixem portar fins a tornar a Sant Feliu després de 6h i 80km...