dimecres, de febrer 29, 2012

i per les terres de l'Ebre (La cameta coixa)

Sempre que he baixat per les terres de l'Ebre a fer curses de muntanya he gaudit com una cabra! Però sempre les curses d'allà baix et sorprenen, el circuit, el paratge, els indrets i sobretot, el caliu humà de corredors i organitzadors...
Diumenge baixava cap a Miravet a la cursa de la cameta coixa 19km 1250m amb ganes de cursa, amb ganes de muntanya i ja començant a posar el calendari curses dures i amb desnivell. Arribo el poble vaig a bsucar el dorsal, estiraments i cap a la sortida, molta gent, 320 corredors/es i 250 participants de la Marxa.
Disparen el coet i cap a dalt! la cursa ràpidament puja pels turons de darrere del castell de Miravet i per un seguit de trinxeres de la batalla de l'Ebre (fet que em fa pensar que tornaré a d'excursió per aquest indrets) que l'organització ha marcat (un gran detall que a mi em fa posar la pell de gallina). Així que una mica de gas i cap dalt... vaig avançant corredors ja que havia sortit conservador (ja no surto a tota llet com fa temps...) i sense adonar-te corriol a vall, amunt... trams tècnics de baixada... i quan aixeques el cap unes bones vistes. El quilometres 10 baixem fins tocar el riu i cap a dalt, sense treva una pujada dura, dura que al so d'un gaita es fa una mica menys faixuga. i des de dalt de tot, cresta tècnica, per gaudir i ja anar direcció de tornada cap el poble... pero amb un parell de regals en forma de pujades, la primera em deixa mort i la segona la faig com bonament puc fins els peus de la muralla del Castell per ja baixar el poble i entre pels seus carrerons...

Gran cursa, on amb els seus 19km varem fer 1250m de desnivell positiu (2500 acumulats), amb una gran organització, ambient... una cursa per deixar fixa el calendari!

Inici de la cursa pels turons.
Pujades.
i en aquesta el km16... em va...
Últims quilometres amb grans vistes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada