dijous, de juny 26, 2014

Ruta Calella - Pineda - Quatre Camins - Pineda - Calella (9/06/2014)

Sortim des de la plaça de l'ajuntament de Calella i anem a buscar la riera de Calella i baixem fins al passeig de Mar passant pel pas de sota la via del tren. Fem tot el passeig de mar direcció Pineda fins arribar a la riera de Pineda. Agafem la carretera de la riera i puguem direcció Sant Pere de Riu. Després de passar la NII agafem les marques de SL que ens porta pel mig dels camps de la dreta de la carretera. Volia pujar fins a Sant Pere de Riu sense agafar la carretera però no trobo el camí i torno a l'alçada de l'entrada de l'autopista a la riera i des d'aquí seguim fins Sant Pere de Riu per la carretera. Des de Sant Pere de Riu agafem la petita pista que puja per cal Bec i porta al coll que baixa de la guardia. Des del coll baixem i tornem a pujar per Can Pep Bofi per tornar a la pista que puja fins a quatre camins pel PR C-146. Fem un tram de pista i abans d'arribar puig d'Abella enfilem el corriol d'esquerra que puja a buscar els turons. El corriol és petit i molt estret entre arbres i sota el bosc fins a tornar a baixar a la pista i arribar al PR C-146 fins arribar al coll de Quatre Camins i des d'aquí agafem la pista de Can Pallofa per agafar la carretera que baixar vora la riera. Seguim la carretera i tornem a desfer el camí de pujada fins al punt de sortida.