dilluns, de març 16, 2015

Terra Negra, 21km i 1000m de desnivell!

I ara fa una setmana, vaig participar a la cursa Terra Negra al costat de casa. Ara amb l'arribada del Blai, cal trobar curses prop de casa per poder escapar-se i estar poc temps fora de casa. 
La cursa sortia des de Sant  Iscle de Vallalta i transcorria pels corriols del Montnegre. Com no coneixem el recorregut no tenia clar quin tipus de cursa en trobaria i fins i tot tenia por que fos una cursa massa "pistera".
Sense matinar, el Marc en recull i anem cap a Sant Iscle, recollim dorsal al petit poble, ens posem les noves samarretes dels @maduixots i cap a la sortida. 
No és una cursa multitudinaria i aixo esta molt be. Sortim endollats i gas a amunt, em trobo be i tinc bones sensacions , sortim del poble i ràpidament enfilem una pista que es converteix en corriol, la cursa va pujant i baixant ràpidament, tot i que en tot moment permet corre i anar a un ritma molt viu. Arribem dalt de tot de la primera pujada amb molt bon estat, així que em deixo anar a la baixada i fins i tot en algun tram veig que vaig molt ràpid. Primer avituallament i segueixo prou be. 
La cursa va direcció la creu de canet enllaçant corriols que et deixen corre tot i fer pujada. Poc abans de arribar al segona avituallament el Marc arriba fort amb altre corredor a la meva posició. Avituallament i seguim junts, pasem per sota de la creu de canet i baixem cap a Canet per tornar abaixar i pujar. En les primers baixades després de l'avituallament noto les noves sabatilles massa dures, un fet que trobava els entraments i que no pensava que amb els quilometres no passaria. No tinc bones sensacions amb les noves Mizuno Mujin, fins i tot cada quilometra tinc les planta del peu que em fa més mal, sobretot la part de recolzament. 
En l'ultima pujada abans del tercer avituallament cap el quilometra 12 vaig un pel justet a les pujades i baixo la marxa ja que veig que el circuit és un bon trencacames. en el tercer avituallament em prenc un gel i seguim per la "muntanya russa" a les baixades gas a fons i a les pujades ritma més suau pero constant. 
Seguim endavant el Team Maduixot intentant seguir un ritma constat i anem fent la goma amb un parell de corredors. Arribem al tercer avituallament i toca fer una baixada i l'ultima pujada que a la sortida ja ens havien avisat que era dura. 
Baixem i de sobte ens trobem amb un petit mur, una pujada vertical que en alguns trams cal ajudar-se de les cordes i les mans per pujar. 
Aquí em sento fos tot i que ser que aquesta pujada no te molt desnivell. Cal patir un pel més i pujar, una pujada que és fa llarga i quan semblava que errem dalt de tot, arriba un petit regal amb més desnivell. Això si, en ultima pujada tinc una rampa a la cama!!! 
Des de dalt de tot, només toca baixar per un corriol tècnic fins a poble i entra a meta! 

Content pel temps fet i per la cursa, amb bones sensacions tot i que molt descontent amb la noves sabatilles, molt dures i lluny de les prestacions que deien d'aquestes sabatilles. En fet que tingues una bona durícia a la part de davant del peu.

Ara toca acumular quilometres per la propera cursa, que amb la primavera arriba una setmana on en 7 dies faré el 12 d'abril Marató Romanic extrem 42km i i 19 d'abril pel Camí dels Matxos 63km on tornarem a lluir les samarretes!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada