divendres, d’abril 20, 2007

Llibres

Ja s'acosta Sant Jordi i, com alguns ja sabeu, és el dia que més m'agrada de tot l'any.

Avui estic contenta perquè ja es comença a respirar Sant Jordi... al campus hi ha intercanvi de llibres, i he canviat tres llibres, dos que no m'agradaven i un que tenia repetit, per els meus primers llibres de Sant Jordi. Tinc: Mirall trencat, de Mercè Rodoreda, i Sota la pols, de Jordi Coca. El tercer ha estat canviat per Histories extraordinàries, d'Edgar Allan Poe, però li he regalat al Tito.

Comença la festa dels llibres i les roses! El Pere va suggerir que el dilluns, com que la universitat tanca, a la tarda anem a passejar entre llibres, roses i amics... què més es pot demanar?

Feliç Sant Jordi a tothom, encara que sigui avançat.
(Xavi, esperem el poema, com cada any, eh!)

Una rosa de la que neixen estrelles.

2 comentaris:

  1. Després diran que els frikis som els informàtics...Mira que els físics no us quedeu gens curts, ans el contrari, us passeu de frikis.
    ;)

    ResponElimina
  2. De les roses neixen estrelles i dels llibres roses que ens acompanyen sempre ben a prop dels nostres cors.

    Feliç Sant Jordi !

    ResponElimina