dijous, de maig 15, 2008

Casa meva és casa vostra

Mudança. Terrible paraula... Omplir una casa nova, ens fa mandra però també il·lusió. D'aquí poc podrem posar fotos de la casa nova. La notícia és que ja ens hem decidit per un pis, molt a la vora de casa nostra.

De moment estem contents, perquè per un lloguer assequible disposarem de prou espai. Deixem enrere un pis que ens ha vist passar moltes aventures. Un pis que em costa no veure com casa meva. Segur que ploraré en marxar, clar que ja sabeu que jo ploro amb la cançó del Marco. Deixem enrere un pis que era prou per nosaltres i per als nostres amics, que té molta llum i que ja ens havíem fet a la nostra mida.

A mi personalment el canvi no m'agafa en molt bon moment, però les coses van com van i quan van. El que ara toca és mirar cap endavant, obrir portes i finestres i fer-nos a la mida d'una altra casa. Esperem que hi aneu passant i que també la sentiu com casa vostra, com sempre ha estat el pis d'Agustina d'Aragó, esperem que ho sigui el de Palafox.

Per als que esteu pendents de notícies: tenim balcó, així que l'hort continua endavant si sobreviu amb èxit al trasllat!

Als que us animeu a fer un cop de mà amb el trasllat... truqueu-me!!!!!!

3 comentaris:

  1. Vinga endavant!

    Sense por, que segur que aquest serà encara millor que l'altre, i hi podreu compartir més moments amb els amics (per exemple amb mi que encara no he vist el pis antic, i ja segur que no el veuré;P)
    Quina sort que tingueu balcó!! Felicitats!!

    Petonsss

    ResponElimina
  2. Estic amb l'Anna: segur que l'antic no era ni la meitat de molón, que jo no hi vaig arribar a entrar (jo sí que sóc guapa) :D

    "Segur que ploraré en marxar, clar que ja sabeu que jo ploro amb la cançó del Marco" jajaja boníssim! Però gaudeix d'aquesta sensació, que és ben estranya...

    Pel que fa al trasllat amb els seus ets i uts, si fas una convo m'hi apuntaré, però no compteu gaire amb aquestes mans perquè estaré previ exàmens ;(

    Hurra per l'hort viu i combatiu!

    Petons i ànims als dos

    ResponElimina
  3. si necessiteu ajuda pel trasllat, here I am. Així m'asseguro de veure la casa antiga, encara que sigui de refilon i la nova :D i així poder quan l'esteva en faci 40 (que ja va en camí) ens convida :D

    ResponElimina