dijous, de febrer 05, 2009

10.000 catalans a Brussel·les per reivindicar el dret d’autodeterminació!

"La iniciativa “Deu Mil a Brussel•les per l’Autodeterminació”, de caràcter transversal, nascuda de la societat civil i fonamentada en la participació activa de totes les persones coordinades a nivell local i comarcal, ha sorgit com a resposta a l'article "Perplex, jo?" que va publicar Enric Canela, i als comentaris dels seus lectors, a partir dels quals es va iniciar immediatament la seva difusió a través d’un grup del Facebook i la web deumil.cat."

Fa un temps vaig rebre correus i invitacions per adherir me el grup del Facebook amb aquest nom. vaig pensar que seria una de les moltes iniciatives que sorgeixen i que no es porten a terme... per ara resulta que som a un mes de la data i m'estic mirant la possibilitat de viatjar a Brussel·les i ser un més dels catalans i catalanes que es manifestin a Brussel·les pel dret a l'autodeterminació. Segur que assistiré però encara no tinc clar amb quin mitja anar (tranquils en cotxe no) si amb els autobusos o l'avio.
Em sembla una iniciativa molt interessant i que demostrar que hi ha més interès del que alguns ens volen vendre per reivindicar els drets del poble català. Que aquesta societat civil poder no esta tant adormida i que tot i la desconnexió que hi ha amb els partits polítics, hi ha qui segueix sense resignar-se per lluitar en favor dels drets col·lectius.
El proper dia 7 de març espero que posem Catalunya i el seu dret a decidir dins de l'agenda internacional, una molt bona manera de internacionalitzar el conflicte, cercar aliances i explicar a Europa que hi ha una part d'ella que vol esdevenir estat sobirà dins d'una Europa dels pobles!

Ens veiem el dia 7 de Març a Brussel·les!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada