diumenge, de febrer 07, 2010

El nou bloc de dibuix...

Aquesta setmana ha servit per moltes coses, un d'elles per començar a endreçar totes les llibretes i llibres plenes de dibuixos i esbosso, de realitats, de somnis. Remenant entre totes, m'he adonat que hi havien, entre els seus fulls, dibuixos que restaven sense acabar, també m'he adonat que alguns blocs o llibres es resistien ha ser lligats i tancats, fins i tot he trobat molts dibuixos inacabats, esbossos a llapis i a carbó que mai van ser pintat... He repassat un grapat d'històries acabades i he tingut temps per recuperar somnis de fa molts anys.
Hi ha alguna que altre pagina, on es podia intuir histories plenes de colors, de moments màgics i que resta'n en blanc o amb petits traços que marca'n el dèbil paper, però que tot i el dèbil traç encara serveixen per mantenir viu el record. Tot plegat forma part de tot el farcell de blocs que guardo, del camí fet, de camí per fer, a cavall entre la realitats i dels somnis viscuts.
Tots ben ordenats, apilats una ha sobre l'altre, i embolicats amb un gran mocador, com aquells de l'avia que feia servir per traginar coses amunt i avall, he fet un bon farcell per seguir el viatge.

Això si, he recuperat algun dels esbosso dels dibuixos que restaven inacabat, per enganxar-lo el nou bloc que m'he comprat, Un bloc que cap dins de la butxaca de la camissa o dels pantalons de muntanya, dins de la bossa de plàstic de pancartes vermelles o dins del compartiment del portàtil de la motxilla de la maquina de fer fotos... Aixi sempre esta a mà, i amb un llapis puc seguir dibuixant a cada pas...

I aquest dissabte, vaig treure el nou bloc, llapis, pinzells, goma, colors i vaig començar a dibuixar entre mig dels guerres de roca... Quan vaig arribar a casa, va tocar descarregar les fotos, descansar i córrer cap el cau, (feia tard)... i ja el vespre, vaig aprofitar per enganxar aquells fulls de vells somnis en les ultimes o primers fulles d'un nou volum...









Fotos de l'excursió:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada