divendres, de maig 17, 2013

I una cursa més! 4a Cursa “Córrer pel cor de la Fageda”

Després de l'abandonament del trail del Cap de Creus i amb el genoll sense recuperar i una setmana sense fer res de res vaig decidir anar a córrer el dissabte a la cursa "córrer pel cor de la Fageda". Tot i el trencament fibril·lar i la distensió muscular vaig vestir-me de curt per un parell de motius, era la cursa en l'últim dia dels meus 34 anys i volia compartir alguns quilòmetres amb en Xori que tornava a donar guerra!

Així que cap al càmping la fageda a 4 km d'Olot a la carretera que va fins a Santa Pau. Arribo amb poc temps, molt just per recollir dorsal, saludar el xori i córrer al punt de sortida!
Es dóna la sortida i decideixo anar a gas per provar el genoll, els primers metres sembla que va bé, però de sobte, poc després de passar pel cartell del primer quilòmetre, tornen les punxades i el dolor, molesta però em permet córrer i en aquest moment em passa pel cap deixar de córrer, però prefereixo acabar-la tot i que pateixi un pèl massa. Al quilòmetre 3 em passa el Xori i intento enganxar-me a ell i no deixar-lo anar. A la pujada aguanto el mal, però en els petits trams de plans o de poca puja em costa seguir un ritme, però vaig fent sense menjar-me massa el cap a l'hora que veig com el Xori es distancia. Després dels 3 primers quilòmetres plans hi ha un un tram de 2 km de forta pujada amb un 4t quilòmetre més de pujar i baixar per dalt de la zona volcànica per mig d'una bonica fageda, que amb llum de la tarda fa encara més bonic el recorregut.
Des del segon avituallament ve una llarga baixada fins al poble de Santa Pau, una baixada que a cada cop que poso el genoll esquerra a terra veig les estrelles, però puc baixar fins i tot a bon ritme i em mantinc davant d'un grup de corredors que baixen més lents que jo. Arribo al poble, que el trobo molt maco i on caldrà tornar per visitar. Aquí ja portem 14 quilòmetres i ara en queden 10 de menys desnivell però que són majoritàriament per pista i on cal anar ràpid i a bon ritme.. Aquí veig que puc estirar més la pota, que el mal em provoca molèsties però em fa anar menys cansat així que em poso a ritme i vaig avançant gent i dins del meu estat arribo a meta amb 2:30h, el 81è de la general.
Cansat i un pèl coix quan es comença a refredar tot plegat. Però amb una bona sensació d'haver gaudit de la tarda pels boscos de la Fageda, que em calia!




Després, un post-cursa molt agradable amb l'Olga, l'Ona i el Xori i els craks de Sant Joan, allarguem el post-cursa amb la botifarra i els ous d'Olot! Bona cursa que l'any vinent tornaré a fer, per gaudir a tot drap dels corriols i els boscos de fageda!
Això si, ara sense data per la propera cursa d'aquesta temporada, on les lesions són les meves companyes i no em deixen estar al 100%, però amb ganes de recuperar-me bé i tornar! Així que descans per tornar encara més fort a fer el cabra!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada