dimecres, de setembre 28, 2005

Joan Ramon says...

Hola, Eva, bona nit,

aquesta nit he estat reflexionant sobre aquest "mastodonte" comercial
que ens han imposat, que si més no per extensió, superfície i volum, li
escau més "L'Elefant Blau" que no pas el d'ànec... potser volien passar
desapercebuts... Tot i això jo considero important mantenir una línia
d'enfrontament sa, però al cap i a la fi que no ens acabi d'apagar la
nostra veu. Com deia el Capità Enciam "els petits canvis són poderosos"
i no hem de deixar-nos espantar pels grans canvis que potser són
dolorosos i irreversibles (per certes economies) però que també han de
servir-nos per aprendre la lliçó, tot i que potser no ens val per res
doncs "l'home és l'únic animal..." ja sabeu com acaba.
Deixant de banda aquesta intro m'agradaria plantejar diverses reflexions
sobre el conjunt i algunes de les seves particularitats.
1. Si entreu a la plana web de l'obra faraònica i cliqueu sobre Sobre
projecte, i posteriorment sobre Ubicació i localització, llegiu
detingudament el text i veureu que entre la UPC i el canal ha aparegut
(o ha d'aparèixer) un camp de golf. O potser es refereixen al d'El Prat?
2. Canviem de tema i passem al gastronòmic, que m'ha permès desenvolupar
una mena de sopa de lletres i establir els següents paral·lelismes:
* Si en comptes de McDonald's, permeteu les lletres "n" i "l" i feu una
pseudopronunciació del resultat podria-ho arribar a dir quelcom semblant
a això "Make Dollars".
* Si estudiem una miqueta el base-line (la frase ganxo) que hi ha a sota
del seu iconotip diu "i'm lovin'it". Però aquest "it" és molt
perapunyetes i tot i què està escrit com dien "eso" també el podríem
interpretar com "eat" (menjar).
* Però bé després d'aquestes suposicions "infundades" però
"fundamentades" passarem a un aspecte de futur com són les futures
"rutes gastronòmiques pel Baix", la mostra de cuina del 2006 i el dia a
dia d'aquest fast-food, que ara per ara només està reflectit a la web
oficial de McDonalds però que en breu podria optar a una, o potser dues,
estels de Michelin. Castelldefels volia ser un punt de referència en el
seu territori a nivell gastronòmic, i finalment ho aconseguirà a nivell
mundial quan els d'aquest lloc de menjar ràpid bategin a la seva nova
creació "Burguer Kastefa", i com no promocionada pel "Neng de Kastefa"
arribi a tots els racons del món. Serà aleshores quan la gent de
Castelldefels, aquell irreductible poblet català... dirà "què passa neng".

Ben cordialment,

JR - bloggista de segona, en blogs de primera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada