dijous, de gener 12, 2006

París, dia 2

El segon dia per París, seguia nevant. Vam anar al Parc de la Villette, que és on hi ha el museu de la ciència, i també el de la música. El parc que hi ha al voltant dels museus, diguéssim, és bastant xulu, tot i que moltes parts estaven en obres i ens les haviem d'imaginar. Aquí un detall divertit, una bicicleta gegant mig enterrada. Es veu la roda, el seient i el manillar. Ho trobeu?


Aquesta és una part en la que em vaig divertir molt. Aquesta mena de plat estava lleugerament inclinat, i podia girar. De manera que hom hi pujava per la part més baixa i no passava res, però a mida que intentaves pujar, el plat començava a girar i perdies l'equilibri. El xou va durar fins que em vaig marejar. Té molt poc fregament i costa molt aturar-lo per baixar, i més si l'Esteve el va empenyent...
Ja al costat de l'edifici del Museu hi ha el Geode, que és aquesta bola enorme. Si ampliessiu molt la imatge veurieu unes figuretes reflectides en un dels triangles que som nosaltres.
A la tarda vam anar al Museu d'arts i oficis, que és com si fos un museu de les antiguitats de la ciència. És molt interessant, us ho recomano molt si aneu per allà. Les fotos de les coses "embemàtiques" han quedat mogudes, però aquesta bici em va agradar molt. Mans lliures! Nosaltres anem d'alternatius, però en el fons res de res. La icona va poder amb nosaltres i vam anar fins a la Tour Eiffel. Hi volíem pujar, però calia fer 1 hora de cua, i tant tant no ens cridava la icona. Aquí un dels meus contra-picats tan criticats per l'Esteve.
Al vespre vam sopar un puré de patates amb formatge que es deia algo com Aligot que va fer la Morgane... boníssim! L'Esteve no se'n deu recordar perquè estava a 39'5 de febre i delirava una mica. Jajajaja! (Ara riem però aquell dia no ens feia gens de gràcia... )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada