dijous, de desembre 07, 2006

Ultima cursa de l’any a Casa.

Ahir vaig fer la cursa que tanca la meva temporada. Es una cursa popular dins del marc de la festa major d’hivern. Te aproximadament 4900m amb poc desnivell (segons el meu rellotge: 62m de pujada i 28m de baixada). El final un temps de 0:19:19. El més divertit de la cursa a estat la pluja i els carrers plens de aigua i també ha estat divertit el duel amb el meu bon amic Rubens, que el tio esta fet una makina i m’ha guanyat, enhorabona!

Doncs res, acabo aquesta temporada no massa content, les ultimes curses no he pogut rendir el màxim, el canvi de feina m’ha fet tenir poc temps per entrenar i anar massa cansat... però per l’any vivent... intentarem corre mes que el vent!

Resum de l’any amb números: 20 curses amb 408 km i 22667 m de desnivell positiu... ufff

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada