diumenge, de febrer 10, 2008

Sortida de camp,





El dissabte vaig aprofitar el mati per anar a conèixer un indret que feia molt temps que no visitava, els aiguamolls del delta del Llobregat. Sabia que no era una època amb molt moviment d’animals però em feia gràcia també començar a fer proves amb la càmera nova. Així que vaig anar a la zona denominada de ”Remolar-Filipinas” a la vora del aeroport del Prat. Vaig poder veure força varietat d’ocells. Ara el que cal ens tenir una guia per poder saber l’espècie... També em vaig adonar que en cal un objectiu més potent per poder fer fotos millor i de més a prop. Dins de les casetes d’observació era l’objectiu més petitet.

Recomano molt que algun dia us perdeu per aquest indret a 10 minuts de Barcelona, no us deixeu uns binocles per poder gaudir encara més.

2 comentaris:

  1. Iep! nosaltres vem anar al delta de l'ebre i també ens passa el mateix amb l'objectiu... després mires al ebay el que costen i he de dir que ja em va bé el que tinc!

    Per cert: delta de llobregat està molt bé i de vegades hi he vist cada pajaru espectacular!! grulles, becplaners...

    ResponElimina
  2. Si, si els objectius... es una passada la pasta... jo tinc el cap pillar-me un 300mm tot i que queda curt per fer fotos els bitxos, però mes o menys es el que tenia amb la compacta i ja estic content. i anar a més vol dir molts i molts €€€€

    ResponElimina