dissabte, de març 08, 2008

20 dies i enciams a taula, esperem!

El passat dijous 6 vaig lligar els enciams.... Vaig buscar informació per internet i no vaig trobar cap pista de com es fa. Tot i que el llibre que faig servir per cultivar l'hort de casa deia que 15 dies avanç de collir-los calia lligar-los. Aixi que despres d'investigar i no trobar res vaig procedir a lligar-los tal qual... Espero haver fet be la feina!
Despres dels anuncis de fred intens, el planter va entrar a casa per protegir-se del fred, avui el mati l'he descubert la tapa de plastic transparet que el protegeix i he vist com les tomaqueres ja començant a creixar i tambe més pastanagues....

Tomaqueres.

Pastanaga.

Enciams.. lligats be???

P.D: algú ens pot aportar més informació o confirmar el tema de com lligar els enciams?

Seguirem informant des del Hort de Castelldefels.

2 comentaris:

  1. Ep! Aneu amb compte amb els enciams lligats. No els regueu, i vigileu que no es mullin! mireu aixó.

    ResponElimina
  2. Ep! moltes gracies per l'enllaç! ja tinc aclarit els dubtes...
    ups.. avui ha plogut...

    ResponElimina