diumenge, d’abril 20, 2008

Les primeres maduixes!

Aquest divendres descobrir les primeres maduixes. Tots els enciams ja han estat recollits i ara li tornar a tocar a les tomaqueres, la pebrotera i les albergínies! i la setmana vinent tornarem amb les pastanagues i més enciams, que ara tenim algun truc...
Per un altre banda, cada cop em trobo més gent que a casa te el seu propi hort el balco... i l'altre dia en vaig trobar compartint trucs i consells amb un veí a la tenda de verdures del barri!
Maduixa
Flors de la maduixes i madauixes en creixamentCreixent..
Tomaquera
Tomaqueres...

3 comentaris:

  1. Carai la maduixera genial, però el que a mi em dona més enveja és la "peaxu" tomaquera!!! Jo mig any i no va arribar ni a dos centímetres!!!

    ResponElimina
  2. ep, el que pots fer ara es intentar proba amb comparar planter de tomaqueres i proba més sort! pero crec que és més problema de la terra...
    jeje com si jo tinngues alguna ideea!! això, si jo crec que ho has de tornar a intentar!

    ResponElimina
  3. Si, si, ho seguirem intentant!! L'esperança és l'últim que es pert!!

    ResponElimina