dimarts, d’agost 05, 2008

Intent el pollego inferior...

El dissabte vaig pujar cap el Bergada, no acabava d'estar motivat i també em trobava una mica cansat, per no volia estar-me a casa.... Aixi que vaig decidir anar cap el pollegó inferior del Pedraforca, la banya de la muntanya que esta oblidada devant del seu vei gran (nomes 45m) igual que el cim del Caldere, que es la banya que es veu des de saldes.
Aixi que deixo la furgo a l'area recreativa que hi ha a la carretere que puja el refu i d'alla m'enfilo per el camí que va cap la tertera... quina pujada! arribo el peu de la tartera i d'aqui travesso tota la tartera fins a un gran roc on amb lletres verdes hi ha l'indicació el pollego inferior. De d'aqui per un cami que s'enfila i seguint sempre les fites i les marques verdes vaig pujant i pujant.... l'ultim tram abans del Balcó de la Joaquima, (2040m aprox. ) t'has d'ajudar una mica amb les mans. Aqui faig el descans i decideixo baixar cap el cotxe, tot i que nomes em quedan 400m de desnivell fins el cim. Pero avui no tinc el dia... La baixada per la mateix lloc i sense trobar-me ningu fins l'arribada a la tartera, on una parell de "dominguerros 100%" ha desatimat seguir pujant per la tartera fins el cim del pollego superior.... no hi ha més accidents a la muntanya perque els esser humans ehm nascut amb la flor el cul..
Un cim que quedan pendent!

Camí entre mig del bosc...
Inici de la tartera del pedra.
Pollego inferior a la esquerra i el cim del Caldere, derrer d'aquest el pollego superior.


Aqui entre mig de les agulles treu el cap la roca anomenda "el gat" es pot contemplar les dues orelles i el cap...

1 comentari:

  1. Fent el cim o no et vingui de gust o no, lo important és que ara amb la recuperació de la teva esquena pots deicir el que vols i no vols fer, així que ànimss!!

    ResponElimina