dimecres, de maig 03, 2006

L'escola AVLA

L'escola Aula és una escola a la part alta (altíssima) de Barcelona. Resulta que busquen profe de física. Bueno, com que la docència és una de les vies que m'havia plantejat, vaig fer arribar un currículum, i aquest matí he visitat la directora.
Jo no tinc massa idea del que és l'escola, però me l'han descrit com una escola amb molt bons alumnes perquè n'entren 80 i en surten 10. A la seva web hi ha els resultats de les olimpiades de mates, física i química. Els cursos es diuen coses com Kyoto (A, E i I), Amazònia, Mil·leni , Sahel...
En fi, que avui he visitat la directora, però resulta que per una confusió amb la seva agenda i la seva secretària, no tenia temps per mi, i m'ha tornat a citar divendres. Ah, i prepara't una classe per... posem... segon d'ESO. Una classe? de què? Hmmmm... de ciències.
En resum, m'he ficat en un embolat per una feina que no crec que vulgui, però què carai, el món és dels valents. Algú té alguna idea per la meva classe de ciències amb els nens de segon d'ESO d'Aula?

2 comentaris:

  1. Tinc una coneguda que va començar a treballar a l'Aula el curs passat i esta satisfeta. Tot i ser elitista (Aula), es veu que el tòpic del nen malcriat "fill-d'algu-famos" no es compleix. Vaja, que es cuida també la formació de les persones.
    Sort.

    ResponElimina
  2. Uala!
    encara no han sortit les notes del CAP i ja estàs currant de profe??? caram!

    un parell de coses Eva, si fas ciències a segon jo de tu pillaria algun tema del currículum de la ESO corresponent a segon per allò de que és el que toca… no sigui que et curris una classe molt guapa dels mamífers perquè després et digui que nanai, que els mamífers diu el currículum que es fan a primer (és veritat).

    Segona, agafo el llibre de 2on ESO Catalunya i em miro una mica els temes, de la teva branca tens sort i n'hi ha alguns. t'els dic: Moviment i forces. L'energia: formes, transformacións, fonts,…Tepmperatura i calor. El so i la llum.

    Pensa que has de donar aquests temes de 0 doncs nomès els hauran vist a primaria (i imaginat com!). Jo aniria per algun tema que fos curtet i et permeti fer forces exemples i paral·lelismes amb la vida real…

    o sento per contestar tant tard però no ho havia vist fins ara… ah! i qualsevol dubte truca'm (deus tenir el telèfon per algun lloc).

    Ens veiem,

    uri

    ResponElimina