dilluns, de maig 29, 2006

llibertat de dir si o no?

Del dia 2 de juny a les 00:00h comença la campanya electoral pel referèndum, diguem que començar virtualment, ja que fa setmanes totes les partits i plataformes ja han encès la maquinaria de propaganda i difusió.
El que a mi en preocupa es com pot ser que això sembli un baralla de galls entre els partits, quan en cap moment no es presenta cap partit el referèndum. Ells defensa una postura legitima, com ho fem els ciutadans i ciutadanes, les plataformes, col·lectius...
Com pot ser que els les televisions i ràdios publiques es divideixen els espais electorals segons els partits amb representació parlamentaria? Aquest fet perverteix això que ells diuen democràcia, ja que si no ets un partit amb representació parlamentaria no pots fer servir les eines publiques per demanar el vot sobre l’opció per la qual tu apostis. Jo no vaig a votar segons el que digui un partit o l’altre, si no segons si el text de l’estatut es bo o no sobre la meva òptica. Però com si no fos prou, tenen la barra de repartir-se entre ells part dels pressupostos de la generalitat per finançar-se les campanyes! I a mi quin % en toca per fer campanya per l’opció que he triat votar i que vull explicar els meus amics, veïnes, companys de feina... Jo també tinc dret a fer una campanya subvencionada amb els meus impostos! i ja no diguem el dret legítim que tenen les plataformes que defensa tan el si com el No i tampoc tenen dret a fer servis un espai a les teles i ràdios publiques i de rebre ni un € per finançar-se els cartells, pancartes... o juguem tots o trenquem la baralla!
Vivim sota una democràcia amb pinces, una democràcia que silencia la dissidència i actuar per controlar-nos per fer-nos presoners del seus sistema... en que la llibertat d’expressió es una farsa i que els mitjans publiques son eines de manipulació, de propaganda i repressió que estan sotmesos tan els poders polítiques com a les grans empreses privades de la informació.
Aquest es un altre motiu per dir No i trencar la baralla!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada