dilluns, de setembre 04, 2006

És una broma, oi?


Una noia jove, morena, de cara a la càmera es rapa el cap. La banda sonora és "Quiero tener tu presenciaaaaaaaa quiero que estés a mi lacooooooo...", una veu en off diu algo com "Tú, que decides como quieres cambiar las cosas", continua la cançoneta, "Tú, que cambias la moda. Tú, que cambias los códigos" (aquí es veu una imatge d'una pantalleta d'un mòbil que diu BSOS.TQ), "Tú, que cambias el valor de las cosas" (imatge d'una flor en una llauna de conserves, suposo que del pal podria ser una basura i és una flor, no ho sé) i llavors, quan ja et pensaves que és un anunci de Nike o de Coca-Cola o de Movistar, la noia que es rapava el cap surt vestida de pilot de combat, ("quiero que estés a mi ladoooooooo...") i la veu en off, tot animós "Cambia tu forma de vernos" (no t'ho perdis), algun missatge del pal "una profesión con futuro i tal, ven a trabajar para los más desfavorecidos y en favor de la paz i tal", i llavors el que m'ha deixat estupefacta de l'anunci, la seva coletilla final: "únete a la profesión MÁS ÚTIL del mundo". Us ho prometo. Más útil. Ets mestre, professor, metge, bomber, recepcionista, deliniant, arquitecte, mecànic de cotxes, industrial, botiguer...? Doncs que sàpigues que encara que en alguns moments et pugui semblar que el país funciona perquè hi ha gent com tu, nooooooooo! Els que realment fan feina ÚTIL son els soldats de les forces armades.
Manda huevos.

1 comentari:

  1. jajajajajajaja

    què grans són els publicistes! Aquests sí que mouen el món ;)

    ResponElimina