dilluns, d’octubre 02, 2006

L’olla de Núria, un vell projecte...


La feina nova en far anar molt cansat, necessitava gaudir i desconnectar. El dissabte l’Eva no en podia venir a fer alguna excursioneta, tenia reunió amb escoltes.

He tret del calaix un d’aquells projectes que sempre en ronden pel cap i que mai acabo de portar a la practica: l’olla de Núria.

Així el dissabte vaig sortir de bon mati, per anar a intentar fer l’olla en el menys temps possible. Aquest era un projecte que fa molts anys... vaig intentar fer amb el meu bon amic Cèsar, però que en el coll del Noufonts varem abandonar per una ferida força profunda a un dit de la ma del Cèsar.

He decidit començar l’olla des de Fontalba, Així m’estalviava el cremallera, tot i que això fa que el recorregut sigui més llarg.

Cap a les 9:30 sortia cap el Puigmal, una pujada que guanya alçada ràpidament. En 1:08h ja era el cim. El mal temps m’ha fet dubtar ja que plovia poquet i feia molt de vent. Desprès d’un minuts mediten el cim, he decidit seguir. Des d’aquí es un continuo pujar i baixar. Fontalba – Puigmal - pic del segre - pic de finestrelles - pic de l’eina - pic de nofonts - pic de noucreus - pic de la fossa del gegant - cim alt de les arques - puig de fontnegre - pic de l’àliga – Núria - Fontalba.

He gaudit molt tot i el fred, la pluja. He acabat rebentat per molt content. El final 6h per fer els 26km i 2300m de desnivell positiu.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada