divendres, de novembre 16, 2007

arriba el fred...

Son les 6:20 del matí. La petita estació meteorològica de casa marca 5.7º a l'exterior. Malles sota els pantalons, camisa tèrmica, camisa de cotó, forro, armilla de forro i anorac, guants, paravent de coll i cap al garatge.
Avui fa fred i sobre la moto encara més, poc a poc vaig sentint com el fred comença a recórrer el meu cos. Sobretot quan accelero per fer avançaments la fredor es més intensa.
Passo pel nus del Llobregat i ja començo a tenir els dits força freds, m'acoblo a la moto per intentar tenir menys fred. Però res, el fred més intents i als dits cada cop més mal.
Un cop passo del Baix al Vallès, també s'augmenta el fred i decideixo anar una mica més lent.
El termòmetre que em confirma que ha arribat el fred marca -2º a l'alçada de Bellatera... i deixo pels físics la sensació de fred que produeix anar a 120km/h a -2º a les 7h del matí!
Arribo a la feina i a hores d'ara, 14h encara tinc el fred dintre del cos... i dilluns més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada