dissabte, de juny 05, 2010

i ara a pedals...

Després d'unes setmanes dels primers contactes amb el món de les dues rodes per la muntanya, em decideixo a fer una ruta més llarga... Així que el dijous, per fer temps per patum... a primera hora del dia surto cap el Parc natural del Garraf per intentant seguir el recorregut de la Marxa Valbuena que es fa a Castelldefels. Així que vaig fent camí i pujades... aviat estic rebentat... i tot i que ser que no podré fer-la tota sobre la bici segueixo amb més parades que les que caldrien... però un no esta prou entrenant encara... Així que el final, amb alguns km més dels previstos, en vaig emocionant i les baixades les gaudeixo, recompensa el patiment de pujada... això si, cal entrenar molt més per patir menys...

Bona Ruta per una part del Garraf que desconeixia!


En Blau el recorregut de la Marxa Valbuena i el taronja el meu...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada