divendres, de febrer 02, 2007

Alguns divertiments

Avui us presento un parell de bones idees que han tingut altres, i que les han plasmat en blogs.

La primera proposta és El millor joc de món.

El millor joc del món, segons el Xavi, és un que consisteix en proposar l'inici d'una frase i que la resta de jugadors n'endevinin la continuació. Amb una norma: la part proposada inclou un personatge, i la part a completar és únicament un nom propi (nom i cognom, normalment) d'un altre personatge, en general, relacionat amb el primer.
Tranquils, jo tampoc vaig entendre res, però amb un exemple es veu claríssim:
Proposta: La Rosa Maria té molt bona orientació però la...
Resposta: Núria Espert.
I així anar fent. Us animo a participar d'aquest joc, perquè hi ha una frase que arrosseguem des de la primera setmana, i encara ningú l'ha resolt: Dustin no tiene almohada ... Estic segura que a la Cobaltina li ENCANTARÀ aquest joc.

L'altra proposta és La Mirada Innocent.

En Pere em proposa participar d'aquest grup de gent que gaudeix del cinema i la lectura. Cada mes, aproximadament, proposen una pel·lícula, o un llibre, perquè tothom que vulgui la vegi o el llegeixi, i pugui comentar el que li sembli al respecte. La primera proposta era "Olvídate de mí!", o "Eternal Sunshine of the Spotless Mind". La carta de presentació de la peli no era molt bona, amb en Jim Carey de protagonista, i les imatges de presentació fan que sembli una peli d'allò més queca. Però en fi, ahir la vaig veure i em va encantar. A mi em va agradar la frase: Sand is overrated. It's just tiny, little rocks. Més comentaris sobre la pel·lícula els trobareu a "La Mirada Innocent".

2 comentaris:

  1. trobo el joc del més divertit que hi ha, però molt dificil...

    ResponElimina
  2. però això té sentit lògic? cadascú n'hi dóna un, no?

    potser no estic molt catòlica... ;)

    no entenc la del barrufet del sucre :?

    ResponElimina