dimecres, de novembre 02, 2005

cursa per sant llorenç savall



Diumenge desprès de decidir que no marxàvem cap el nord ja que l’Eva estat amb un grip, en vaig apuntar a la mitja marató de Sant Llorenç Savall, mitja de muntanya amb 500m de desnivell positius i 22.400 km. Cursa molt ràpida que també feia un company de la meva feina (Foto). Cursa maca, encara que és la menys muntanyera tant pel desnivell com per la dificultat. La pujada be, per pista i corriols on la majoria de temps s’havia es podia corre, encara que hi ha un parell de pujades per corriols macos.. La baixada per una pista amb poca pendent de sorra dura, llarga que carregava força les cames. El Km 19 enfonsat, poder d’haver forçat a la pujada. Al final molt bon resultat millorant els meus objectius 1:57:28, el 70 de la general de 290. ara ja només en queden 2 curses per acabar el circuit català de curses de muntanya i la meva primera temporada en aquest mon, que m’ha atrapat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada