dimecres, d’agost 27, 2008

Volta Gran a Ulldeter... Tornem a donar guerra...

Semblava mentida, però després de la petita visita els Pirineus, les hores de fissió, els estiraments (no tots els que hauria de fer) i les estones de descans mirant pelis a casa... sembla que començo a il·luminar la sortida del túnel de la meva lesió.... això també ho havia escrit anteriorment, però crec que aquest cop poder es la vençuda....
Al juny vaig decidir aturar-me fins les vacances, pujar el Pirineu i començar la recuperació física, el meu estat esta lluny del que havia arribat...algun kilet de més i pèrdua de musculació a les cames, etc...
La setmana el Pirineu molt be i molt tranquil, desconnexió i agafada d'energia però a la tornada i sense estar més de 24h a casa, el dissabte el vespres cap a Sant Joan a fer algun entrenament per la zona amb el Xori.
La seva proposta: Deixar el cotxe a la coma de l'orri-pujar per la vall de l'orri-coll de la marrana-Bestiments-pic de la Dona-Colla de mentet- Costabona-aparcament de la coma de l'orri....
Son les 8:00 del matí del diumenge i sortim de l'aparcament, pujada, gran pujada fins el coll de la coma de l'orri i des d'Aquí seguim fins al coll de la marrana. Primera parada a beure una mica d'aigua, menjar un barreta i cap el cim del bestiments. En 2h ens plantem el cim del Bestiments i decidim canviar la ruta i apropar-nos el veí oblidat del cim del Beciver. Un cim ja en territori ocupat per França, d'Aquí anem cap a la carena que ens porta el pic de la dona, seguim fins la colla de mantet i agafem el Gr-11 que ens portar sense pujar els cims el coll del Costabona, Cim del costabona 5h clacades i baixada pel camí que ens portar a empalmar amb el PR dels Carboners...
Arribem a la carretera i nomes falta fer 2km infernals cap el cotxe.. prop de 30km a estones corrent, a les baixades, 2000m de desnivell positiu i 6:30 amb molt bona companyia.... nomes unes petites molèsties a les baixades, però molt content...

i com no podia ser d'una altre manera, dimarts caps a Montserrat per fer una matinal. Deixo el cotxe a Monistrol i enfilo el camí de la matagalls-montserrat fins el monestir i desprès per les escales fins a Sant Benet. 800m de desnivell amb 1:10h menjo i cap el cotxe pel mateix lloc.... 2h per la muntanya màgica.

i demà poder l'ultima escapada de les vacances... tot i que encara no ho tinc decidit on anar a fer el cabra...

Amb vistes a començar a fer calendari per la temporada vinent...