divendres, de novembre 28, 2008

Que la crisi la paguin els rics!

i segueixen les mobilitzacions. El proper dissabte 29 tot i totes el carres, aquest cop si! els dies passant i com sempre ningú fa res i ens seguim creient la corrent dominant. Seguim sense aixecar el cap i pensant en global, seguim mirant més per salvar-nos el cul que per unir esforços. Cada dia hi ha moltes més persones que pateixen la crisi, la crisis provocada pels governs i el capital. Hi ha molts i moltes treballadors i treballadores que panteixant per la seva feina, que pateixen pels anuncis d'acomiadament, famílies, joves, etc...
Hi ha una crisi del sistema econòmic i les solucions que estan donant els poder públics son principalment la de salvar el cul els que han provocat aquesta situació, robant, especulant i empobrint la societat, tan a nivell econòmic com moral i de valors...  Quin compromís social tenen aquells que s'estan emportant les seves fabriques fora per seguir incrementant beneficis?? i deixant el carrer milers de treballadors... perquè segueix-ant injectant diners per la part alta de la piràmide? 
Cal intervenir els mercats i garantir els drets bàsics de les persones i no garantir les fortunes i el funcionament d'un sistema que ens fa més pobres i maquines de produir.

Cal una resposta unitària i solidari, un resposta contundent i començar a enderrocar el sistema actual! perquè demà pot ser qualsevol de nosaltres... si encara no ho estem patín..

Primer s'endugueren els negres,
Però a mi no em va importar, doncs jo no ho era.
Tot seguit s'endugueren als jueus,
Però a mi no em va importar, doncs jo no ho era.
Després varen detenir als capellans,
Però com no soc religiós, tampoc em va importar.
Finalment varen apressar a uns comunistes,
Però com que no soc comunista, tampoc em va importar.
Ara se m'enduen a mi... però ja es massa tard.

Bertrolt Brecht

Ens veiem el dissabte 29 de Novembre a les 17h a la plaça urquinaona!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada