dimecres, d’octubre 19, 2011

1000 Entrades, mil històries d’un mateix llibre.

Fa uns dies a l'hora de penjar una nova entrada al blog, em vaig adonar que aviat faria les 1000 entrades, i avui, amb aquest entrada, la finestra arriba al número de les 1000 entrades, 6 anys després d'obrir-la.

La finestra mai ha estar un blog temàtic, tot el contrari, des del primer dia ja va ser un calaix de sastre, amb molts temes, política, muntanya, fotografia, castells, Castelldefels, escoltes, pensaments, revolta, foc, cultura, la lluna... Un grapat d'històries que passen en el dia a dia i que d'alguna manera sempre he volgut deixar escrites, com el diari personal d’algunes persones, però d’una forma oberta. Grans inicis compartits, per això totes les entrades no son meves, però sempre exposant part del que succeeix al meu voltant i com diu l'explicació del blog, com ho veig tot plegat.

No sé, a voltes no sé explicar la principal raó de seguir publicant, però ja és part de mi, quan vaig per les muntanyes, pels llocs, a una reunió, xerrant amb algú sobre política, fent castells, corrent pels corriols, al cotxe o dormint a la furgoneta, de viatge... sense adonar-me estic pensant com ho publicaré a la finestra, com ho explicaré per poder-ho compartir. Escric mentalment l'entrada (tot i que al arribar a casa i asseure'm davant de l'ordinador, no me'n recordo de res) penjo les fotos...

També des de que vaig aficionar-me a la fotografia és la meva petita exposició de les instantànies del dia a dia. Un recull de muntanyes, de llocs d’escalada, de rutes i curses, no són descripcions exhaustives dels camins i horaris, això ho deixem pels blogs especialitzats i les guies, vol ser més les idees i les motivacions per ajudar a descobrir a qui vulgui descobrir.

I la meva reflexió, la meva manera d'entendre el món, aquesta revolta global permanent, el present i la necessitat de construir un món millor, més just i molt més lliure.

Esperem que els senyors i senyores de google no vulguin xapar blogger... i que sigui una eina que duri durant molt i molt de temps... almenys 1000 entrades més! jo seguiré escrivint... em segueix motivant.

Fins la propera, la que farà 1001...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada