divendres, de setembre 08, 2006

Jo també vull un estat propi (IV)

Jo vull un estat propi per viure en un estat en llibertat, on encara que no combreguis amb la majoria no siguis censurat. Està clar que aquells que no respecten els drets humans i els drets més fonamentals no tenen cabuda ni aquí ni enlloc. És impressionant que un director-actor sigui censurat per un govern municipal, presumptament democràtic. Encara és més de expedient X que un tio que l'únic argument que té és l'insult, la demagògia, la mentida i el depreciï cap aquells que no pensen com ell, pugui aconseguir pressionar per retallar la llibertat d'expressió. Aquest personatge fa servir el pretext que eren diners de tots i totes i no es podia permetre! Quina vergonya! I ell ho fa amb els diners dels catòlics i dels de l'estat que dona a l'església. Peró encara és més patètic el fet que els intel·lectuals d'esquerres, de les espanyes i l'esquerra del bon talant, no surtin a defensar el Rubianes, i que cap d'aquest tingui nassos de cedir un lloc perque es faci l'obra. Això encara m'indigna més. Algú ens intenta vendre que existeix una altra espanya... doncs que ho demostrin! collons!

Des de la finestra, tot el meu suport a Rubianes!

I jo em pregunto, fins quan els catalans i catalanes seguirem pujats en aquest tren que es diu espanya? un tren que no porta enlloc, que insulta, menysprea i ataca tot allò que fa olor a Catalunya. El feixisme segueix viu en aquest país anomenat espanya, segueix dominant des de la foscor, en tots els bàndols, en tots els terrenys de joc. El feixisme com el capitalisme s'ha transformat en "democràcia" Aquest estat fictici auto-anomenat espanya i que ens te emmanillats no ha fet la transició, nomes s'han canviat les disfressa. Clar que hem avançat, faltaria més, però nomes hem modernitzat l'escenari, no els personatges.
No tinguem por, defensem la terra, la cultura, pugem-nos a l'ultim vagó del tren i deslliguem-nos i en el primer canvi d'agulles canviem el rumb i construïm! jo vull un estat propi i no seguir en aquest! jo en baixo del tren, algú s'hi apunta?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada