divendres, de setembre 22, 2006

Triangle Jove

Aquest cap de setmana es fa a Vic la VIII trobada del Triangle Jove. Això és una trobada d'entitats i associacions juvenils de Catalunya, País Valencià i Balears. En fi, com a membre de l'àmbit de relacions exeriors d'Escoltes, doncs, Eva, cap allà.

Avui, moto fins a Vic:

Demà, moto fins a Porqueres (prop de Banyoles) a actuar amb Picasoca, i tornar a Vic:I demà passat, moto fins a casa de tornada:

Elena, et porto casc?
Si sobrevisc a l'experiència, ja us comentaré el contingut de la trobada (per què no dir-ho, sóc escèptica, francament...). Bon cap de setmana a tothom!

4 comentaris:

  1. Bona previsió meteorològica per anar amunt i avall amb la moto. Jo tinc previst anar a Torredembarra (a veure una HD, per cert), ja creuarem experiències de rodadura auqàtica...

    ResponElimina
  2. i jo tinc cursa el diumenge per Taradell... la cursa del Bandoler!
    en sembla que ens mullarem tots i totes!
    jo un cop, quan era membre del eims (equip d'implicació social d'escoltes catalans) vaig estar apunt d'anar a la trobada dels joves associats dels PPCC, triangle jove, però... el final en vaig quedar a terra (aquell any es feia la trobada a les illes).

    Apa bon cap de setmana!

    ResponElimina
  3. Benga Ba, com a habitant de Massachusetts em nego a llegir cap queixa sobre el clima mediterrani. Només cal que vingueu a veure'm el mes de gener, aviam qui té els collons d'agafar una moto a -20C.

    ResponElimina
  4. Eeeva! I el teu post-post (el post de després de la trobada?) ;)

    Ara entenc que ens hi estiguéssim fins les 4 del matí, amb aquest escepticisme previ! jajajaja

    Petons

    ResponElimina