dilluns, de febrer 05, 2007

Travessa per Ulldeter.

Aquest diumenge he tornat a la muntanya. Havíem d'anar a pujar el Balandrau des de Pardines, però el final hem decidit anar a fer una travessa per els cims que envoltant Ulldeter. Cap a les 9:30h Sortim de l'aparcament del Refugi d'ulldeter i anem direcció cap al pic de la Dona 2704m i d'aqui cap al pic de Beciver 2848 i finalment pujem al Pic del Bestiments. Un ruta molt bonica que recórrer la carena que separa les dues Catalunya. Ahir es podia contemplar grans vistes del Canigó, Montserrat, Cadi...Aquesta excursió te l'encant que es descobreix el cim del Beciver, un cim que viu oblidat per l'obra del Bestiments. Tot i que l'aresta que uneix el cim del Beciver amb el Bestiment, és per mi, la ruta més maca per assolir el cim del Bestiments, cim que amb ahir ja he trepitjat 11 vagades...

Els números: 5:30h i 1060m de desnivell positiu.

Vistes a primera hora del dia.

Pic de la Dona 2704m (Pol, Pablo i Jo)

Pic del Beciver 2848m

Aresta final cap el cim del Bestiments, Beciver el final d'aquesta carena.

Cim del Bestiments 2883m

5 comentaris:

  1. gran excursió per un gran diumenge!

    com és que no es poden ampliar les fotos???

    i res...a veure si ho repetim més sovint!

    salut!!!

    pd: a veure si trobo la forma de publicar vídeos...i podem veure l'esteve - protecció civil "walter2000"! ens vam deixar de fer el dedicat als espanyols de mala fe! cagonlou...

    ResponElimina
  2. atGran excursió!
    ja fare un CD amb les fotos, no ser pq no es pot ampliar.

    ara cal penjar els videos!

    Ens veiem!

    ResponElimina
  3. Bona ruta la vostra d’ahir, si no m’erro baixant dels bastiments si gireu a l’esquerra Coma de Vaca que us portaria fins a Núria, jo ho vaig fer un cop amb un meu bon amic que és diu Joan Marc. Coi de país que fins i tot els nostres cims són els més màgics del món.

    ResponElimina
  4. La primera foto és brutal!!!
    Quina enveja, llàstima haver-m'ho perdut.

    ResponElimina
  5. ostres eva, a mi em molen més les fotos on surten els tres sexsymbols de la muntanya, eh?? ;)


    ens veiem!!!

    ResponElimina