divendres, de juny 01, 2007

professió?

El pitjor de quan em toca omplir un formulari (a favor de que l'Aeroport de Barcelona tingui vols intercontinentals, o per reclamar un bitllet a la RENFE pels 15 minuts de retard) és aquella casella que demana "Professió:". Perquè normalment treballo en suport al projecte qual i el de més enllà, tècnica que fa aquelles coses i dinamitza tals activitats, coordinadora de tal cosa i tals temes, o les coses que sigui que sota cap concepte caben en la minúscula casella que l'autor del formulari ha dissenyat per saber què és de la meva vida. Qui no voldria ser "metge", "advocat", "periodista", "arquitecte"... Us prometo que MAI he pogut omplir aquesta casella.

Per posar remei a aquest problema que no em deixava viure, m'he matriculat a un màster oficial, Agricultura per al desenvolupament, i a partir d'ara podré posar ESTUDIANT. Estic que no cabo a la pell de contenta.

4 comentaris:

  1. sisisiiii!! felicitats bollycao! :D

    ResponElimina
  2. benvinguda de nou al club ;)

    ResponElimina
  3. Ei bonica !

    No deixis de seguir mai el teu estel brillant !

    ^__^

    ResponElimina
  4. Benvinguda al club dels indefinits. Jo mai he sabut que posar, tinc una formació, faig una cosa molt diferent, interacciono amb arquitectes, treballo amb temes culturals, faig donència...

    Si et serveix d'orientació, quan em demanen que soc dic ESCRIPTOR,
    per diverses raons:
    a) escrir molt més que molts dels que s'autoanomenen "escriptors",
    b) en ser escriptor entres en la categoria dels "intelectuals", que té l'avantatge de que pots dir el que et sembli sense necessitat de demostrar-ho (contrariament a si ets del ram de les cièncias, que cal que ho demostris tot);
    c) també podria dir que soc polític (que encara s'han de justificar menys), però en fa vergonya,

    ResponElimina