dilluns, de desembre 04, 2006

Alliberem espais, solidaritat amb la makabra i can Ricart

Tota la meva solidaritat amb la gent que resisteix a can Ricart. Tota la meva solidaritat amb tots i totes els que des de tots els fronts lluita'n contra l'especulació, allibera'n espais i reivindicant un altre model de societat i d'entendre la propietat. Cal seguir reivindicant mes espais públics, acabar amb l'especulació, alliberara els espais buits, lluita'n contra la destrucció del nostre passat i del nostre patrimoni cultura i natural, cal obrir els espais a la ciutadania, els veins i veïnes...

Ara i sempre Resistència!

4 comentaris:

  1. per primer cop en molt temps, els resistents de Can Ricart han aconseguit desallotjar la policia del carrer!
    a veure si serveix de precedent per properes vegades...

    Salvem Can Ricart!
    No al 22@!

    ResponElimina
  2. Correu electronic enviat al defensor de l'oient de catalunya radio despres d'escoltar la tertulia d'avui...

    Hi ha cops que em quedo perplex, jo em considero classe mitjana, treballo 9h diàries, em vaig independitzar als 23 anys, pago el meu lloguer. Però no sóc egoista, no m'enfado i m'indigno perquè hi haguí qui triï enfrontar-se al sistema que ens ofega anat contracorrent. Estic totalment d'acord amb la gent de la makabra i can Ricart. Es molt indignant el tracte i la demagògia que es fa del moviment okupa. El problema és que seguim la corrent del sistema i així no podrem canviar les coses i seguirem subsistint ofegats pels lloguers i hipoteques. Tota la meva solidaritat i m'agradaria tenir la valentia de poder lluitar contra l'especulació com ho fan ells. Si tots fóssim okupes hi hauria un veritable problema i un rapida solució. si us plau anem al fons de la qüestió.

    ResponElimina