dilluns, de maig 14, 2007

Crònica d'una lesió anunciada

Dijous, parlant amb els companys de la feina.
Parlem sobre si gaudim més de les coses ara, que tenim 30 +/- 3 anys, o quan en teníem 20. Diverses opinions, i al final jo dic, jo el que noto és que físicament ja no sóc el que era. Vull dir, abans podia no fer gaire esport regularment i un dia fer una excursió bèstia, o un partit de futbol, i no me'n ressentia. Ara, quan fem un partit de futbol, tinc agulletes durant tres dies a llocs que no té cap sentit tenir agulletes després d'un partit de futbol, com ara l'esquena.

Divendres, anem a dinar a la platja.
Decidim portar els banyadors i el David porta les pales. Juguem durant una mica més d'una hora, i després marxem cap a Barcelona, passo la tarda fent encàrrecs i gestions, sopo amb els pares, torno a casa sense tenir sospita de res.

Dissabte, abans de les set del matí, fent voltes al llit.
Quin mal em fa el turmell. M'alço i amb prou feines puc caminar. Vaig al metge: tendinitis. Sobrecàrrega. Cooooom? per jugar a pales a la platjaaaaa??? Embenatge compressiu, antiinflamatoris i repòs. I de fons, sento com les rialletes... si és que Eva, ja no tens edat per segons què... Aneu a pastar fang!! Jo ho vaig donar tot a la pista!! David, per quan la propera partida??? I segueixo sentint les rialletes... Noooooo...!!!

Ehemm... gràcies, avui estic molt millor. Ja puc recolzar el peu a terra.

5 comentaris:

  1. Ostres Eva... quina putada... (jijijijiji)
    pero estic completament d'acord amb tu... quina putada aixo de perdre la forma fisica... guanyar panxeta,... cansar-se quan puges les escales al metro,... o quan perds el bus...

    d'aqui res tots a jugar a la butifarra al bar de tapes del barri (mira tu... com quan estava a la fuck :D )

    ResponElimina
  2. Maldita oxidación celar... cuidate.

    ResponElimina
  3. Gràcies pels vostres ànims, ... amb més o menys bones intencions, eh, E. Gracias Ottinger.

    ResponElimina
  4. Solidaritat al 100%, ahir vaig fer un partit amb els de la feina i avui vaig coix !!! Ja veus ... i això que sempre jugo de porter !

    Eh ! i jo encara no arribo als 30 !!!

    ^_^ Pep

    ResponElimina