dimarts, de juny 19, 2012

Marxa del Cap de Rec

Tenia moltes ganes de sortir a tope, de fer una bona marxa. Els entrenaments d'aquest últims mesos i la sensacions eren bones. Així que tot i portar una setmana molt cansat i un divendres de boixos... Arribo a les 2 de la matina a l'aparcament del Refugi de Cap de Rec per dormir una mica més de tres hores i cap a la sortida. Estic apunt de no sortir, em trobo molt cansat.. Decideixo sortir i a més anar a tope! surto ràpid i en el primer quilòmetre ja soc el cinquè, tot i que en un despistes vaig per terra, faig un aterratge de boca... aixecar-se i cap baix. els primers quilometres vaig be, tot i que poc a poc veig que les cames es fan massa pesades, tot i així puc mantenir el ritma fins la meitat de la cursa que passo per la font de closca entre els 15 primers i aqui arriba la segona pujada de 1300m de desnivell sense treva que en deixa fora de lloc. vaig poc a poc i la pujada es fa eterna. intento no aturar-me i anar a ritma.
Faig una petit parada al refugi de Perafita i segueixo cap el coll. D'aquí tot es baixada menys els 4 quilometres de pista. Aquí recupero una mica físicament i sobretot moralment, i decideixo intentar anar el més rapid possible.
El final arribo un altre cop al refugi de Cap de Rec amb un temps de 8:10h 25 minuts menys que el 2007 quan la vaig fer per primer cop. 
Tenia ganes de poder baixar de les 7:30h. Haurem d'espera a la propera edició. Això si, una de les marxes amb unes paisatges més increïbles i bonics, valls per anar a gaudir amb tranquil·litat i fins tot fer algun banyet el riu.
Segona pujada camí refugi.
Ultims metres per arribar el coll.
ultims 4 quilometres per la pista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada