dimarts, de gener 15, 2013

Cursa dels Cinc Cims.

(13/01/2012)
Des de Calella a Corbera del Llobregat de bon matí. Diumenge vaig fer la primera cursa de muntanya de la temporada. Al descans de Nadal, la mandra de l'hivern em feia aixecar-me amb nervis pels 26,6km i 1350 de desnivell que deia la fitxa tècnica... Arribo a Corbera, recollir el dorsal i cap a la furgo a canviar-me i esperar la sortida. A la sortida no em col·loco massa endavant ja que des de bon començament la cursa puja pels carrer del poble i les urbanitzacions. Decideixo anar a un bon ritme però sense anar massa ràpid. Els primers quilòmetres són per carrers i per pistes àmplies que permeten anar a bon ritme. Tinc la sensació que vaig ràpid i que els trams plans estiro prou la pota. Els primers quilòmetres són poc tècnics i això em fa no acabar de gaudir i tenir la sensació de córrer i córrer. La part positiva és que realment no camino gens en els primers quilòmetres fins al segon avituallament. Des d'aquí la cursa, poc a poc, té més corriols i trams més tècnics. Així que des del tercer turó i, sobretot, des de l'inici de la baixada de Puig de les agulles, la cursa és molt més de muntanya. Arribo a la baixada prou bé per començar a llançar-me cap baix i anar cap amunt. Vaig avançant gent als trams més tècnics. Ara si que gaudeixo! tot i que tinc la sensació que podria anar un pèl més ràpid... arribo al tercer avituallament i tórnen els trams de pistes on cal córrer i “apretar” les dents. Queda l'últim turó i la baixada cap al poble. Ens apleguem un grup de corredors al tram de pista fins el cim del últim turó i des d'aquí veig que només queda tirar-se avall un altre cop per un corriol que baixa prou dret per anar a gas, amb els últims cartutxos. Arribem a l'entrada del poble i només queda l'última pujada en asfalt fins l'arc de arribada, on arribo amb 2:33:20h després del 26,6km i segons el meu rellotge 1150m de desnivell positiu.

Un cursa molt ben organitzada. L'organització ha trobat un bon recorregut en aquestes muntanyes trinxades per les urbanitzacions, pel meu just molt millor el segon tram de la cursa, molt més muntanyer. La resta molt bé, molts voluntaris que animaven, gent fent fotos, gent controlant en la majoria de camins i en els llocs perdedors.

Una bona cursa per començar la temporada i prop de casa!


 




Fotos de l'organització de la cursa (Cinc Cims)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada