dimarts, de febrer 12, 2008

Tot el peix venut

És d'aquelles tardes que m'asseuria amb música tranquil·la al balancí que em va regalar la Iolanda i miraria fotos. Alternativament, tocaria a la guitarra les cançons que sé de memòria memoríssima de tants cops com les he cantat, o abraçaria a qualsevol persona que tingués a la vora. Vull dir que estic mandrosa.

Acabo d'acabar una feina bastant pesada (tot i que en moments divertida, mira que he rigut) que em tenia atrapada des de fa uns dies, i en lloc de marxar cap a casa, miro per la finestra del despatx, i veig com cauen els minuts. Quines poques ganes d'agafar la bici i pedalar muntanya amunt fins a casa.

Demà serà un altre dia. Vaig a fer alguna de les tres coses que faria en una tarda com la d'avui.

Em penso que no llegeixes el blog, però... Felicitats, Pau!!!!

7 comentaris:

  1. Que bonica la foto!!!

    És que sovint, quan acabes de fer moltes coses després d'un dia molt llarg, per tard que sigui, no tens ganes d'anar a casa, i tens ganes de passejar, o simplement de no fer res.

    Són els moment aquests els que fan els moment especials: com diu l'Albert Om: la felicitat és l'interval entre que s'acaben les obres del pis de sota i comencen les del pis de dalt;)

    Tenim pendent un sopar!!

    Petons grans!!

    ResponElimina
  2. Anna, que bonica la foto... jo crec que la deuries fer tu o l'Elena. A mi també m'agrada molt, la quietud i el moviment.

    Vinga, aquest sopar!

    ResponElimina
  3. això vol dir que ja no estàs estressada?

    o sí però ara "menys"?

    (la pregunta és: ja parles pel gtalk? ;))

    ResponElimina
  4. Sí, de vegades, quan sóc al despatx, llegeixo el vostre bloc a veure què expliqueu i com us van les coses... què foteu els findes... Així sé de vosaltres...

    una abraçada als dos! i Gràcies!

    ResponElimina
  5. hace mucho tiempo nosotros nos reuniamos en un local de ensayo para grupos y oíamos tocar jam sesssions de rock o blues... bueno, yo preparaba bebidas, porque no sé tocar música.

    ResponElimina
  6. Pues pásame una birra, canichu! Alguna petición? ;)

    Pau, quina sorpresa veure't per aquí. Petonets.

    ResponElimina