dimarts, de juliol 01, 2008

Punts de connexió

Avui mirant el comptador de google que tenim a la pàgina, que sempre em fa gracia anant visitant, he vist que amb el que va d'any ja portem 5.161 visites de 2.269 visitants absoluts dels quals un 38% son nous visitants i la resta ja sou amics, coneguts i saludats.

També tot i que el bloc l'escrivim en la nostra llengua, tenim visites d'arreu d'allò que
anomenen estat espanyol. Potser la llengua comuna és el Català...? fora conyes..

També n'hi ha d'altres països on tenim amics i amigues... i l'altra dada que també volia comentar és que des de l'1 de gener de 2007 hem rebut 13.936 visites de 4.686 visitants absoluts de 66 països/territoris... i una fidelització del 77%.

Avui fem resum numèric de quants cops obrim la finestra, que des aquell estiu dins d'una tenda a costat del refugi Vittorino Emanuele IIº a 2732m la nit abans d'intentar (i fer!) el cim del Gran Paradiso (4061m), varem decidir obrir.

A tots i totes gràcies per les vostres visites, comentaris, etc.. i ens llegim aviat!

7 comentaris:

  1. Pero eres uno de nuestros puntos preferidos!

    ResponElimina
  2. hola... hm
    no em coneixeu, ni jo tampoc us conec... (no penseu que vaig a fer una amenaça tipus scream...)

    he arribat aquí a través de blog de l'edgar... i bé...

    en llegir això, jo sola m'he enredat i m'he fet això del comptador de google... :)

    el que passa és que no se on carai he de posar aquell codi que em donen de coses inteligibles i l'ajuda del MrGoogle no és gaire efectiva... ^^

    he pensat que em podrieu ajudar una miqueta...

    per altra banda...

    Senegal!!! Em fas una enveja! Jo hi vaig anar l'any passat i només de sentir la paraula Senegal, o Africa, em donen ganes de tornar-hi...

    Gaudeix, molt molt, i fes un munt de fotos, que és una passada!!!

    Seguiré passant per aquí, el vostre blog m'ha agradat ^^

    I a veure si em podeu dir com carai funciona allò... :P

    Yas

    ResponElimina
  3. Hola Yasmina, instruccions!

    Si vas al panell de configuració del blog, a la tercera pestanya (Format), hi ha alguna cosa com "Afegir un element de pàgina". Has d'afegir un HTML/JavaScript.
    Has d'agafar el codi que et diu i pastejar-lo aquí. I llestos!

    ResponElimina
  4. merci!!

    però llavors... no hauria de sortir alguna cosa nova en el bloc?

    un comptadooor, o alguna cosa així?

    :S

    ResponElimina
  5. No. No hi ha res visible, però sí que funciona com a comptador.

    ResponElimina
  6. ei! el meu comptador ja funciona ^^

    :D

    no se quant et queda exactament per marxar...

    però molta sort!! i molta crema!! i molta aigua!!!

    Yas

    ResponElimina