dimecres, de març 18, 2009

Matins...

Ahir el mati, vaig decidir anar a estirar les cames. Aquesta nova situació em permet escapar-me pels voltants de casa... La meva sorpresa es que ahir em vaig trobar més gent que mai pels camins del Garraf... unes 8 persones amb BTT i uns quants caminants... Tot i així una bona volta, Castelldefels cap a la Morella, cim de les Agudes i cap a la clota i baixar pel camí del castellers de l'Eremprunyar...
Ahir tb vaig descobrir que des de fa uns mesos han tornat a emetre en directe des del niu de les àligues cuabarrades del parc natural del Garraf... ja han posat dos ous..

Vista Panoramica des del la basse dels pla de les dues basses.
Flors el pla de les basses.
Fites.
Garraf i les seves formes.
Fent Camí cap a les Agudes.
Les formes que donant nom al cim de les Agudes.
No vaig poder atrapar cap papallons, en el moment que pitjava el boto de la camara, elles batien les ales...
Treballant...

1 comentari:

  1. grans fotos!
    ens veiem divendres o la setmana que ve, company!

    una abraçada!

    ResponElimina