dijous, de març 19, 2009

No era aixo...



Ho sento, però no em puc estar d'escriure i plasmar la meva indignació per l'actitud dels mossos ahir, tant al matí com al vespre... lluny del que seria una actitud d'un cos de policia democràtic i més propera a aquell de la nit franquista o els mateixos que han substituït....
No entraré a valorar Bolonya i fins i tot estic allunyat de les protestes dels estudiants i les seves demandes... Però no és acceptable i és totalment rebutjable l'actitud dels mossos d'esquadra. No va ser un desallotjament, sino la utilització de la violència gratuïtament... Violència d'estat contra una reivindicació pacifica, les imatges i els vídeos parlant per si sols.
Tot plegat em recorda temps passats on les esquerres ens posàvem les mans al cap i demanàvem la dimissió de la delegada del govern. Encara recordo les rodes de premsa dels partits després de l'actuació policial en les manifestacions contra la Europa del Capital... i més concretament la del Sr. Herrera .. i ara tot es repeteix o fins i tot les fan més grosses i tothom callat... La policia segueix torturant, reprimint i s'allunya de qualsevol model "democràtic" de policia... i està clar que si els mossos el que estan fent és actuar d'esquenes al conseller, aquí hi ha molts responsables, (cap de l'operatiu, caps, etc...) que haurien de ser destituïts si realment això fos una democràcia... i si no és així el Sr. Saura hauria de fer un pensament...
Tota la meva solidaritat amb els ferits i aquells que han patit agressions, aquells que han patit el terrorisme d'estat. A mi no em trobaran defensant allò indefensable... ni em quedaré callat... que ara i sempre la violència d'estat, la violència gratuïta i desmesurada no haurien de formar part de cap eina d'un país democràtic i socialment just.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada