divendres, de juliol 28, 2006

L'expedició d'El Pi de Les Corts


Com que jo pronosticava que al cau s'estava perdent la muntanya, el Pablo, el Roger i d'altres (però sobretot el Pablo, que m'envia sms des de dalt dels cims per dir veus, eh, veus!) han decidit portar-me la contrària, de manera que no paren de fer sortides i excursions. Però com que la cosa havia d'anar en serio, la setmana que ve es farà una ascenció a 3000m amb 8 membres de l'agrupament (el Víctor i jo encara comptem com membres, què carai). Per la majoria d'ells serà el primer 3000. Per això hem escollit el "típic primer tresmil", el Tuc de Mulleres, que ningú de nosaltres ha fet mai.
Per tant, el dia 2 d'agost, els intrèpids Dani, Oriol, Manu, Pol, Pablo, Joan, Víctor i Eva es desplaçaran fins a la boca sud del túnel de Viella per començar l'aventura.
Ja us explicaré com ens en sortim!
(foto: http://excursiones.iespana.es/galeria.htm)

3 comentaris:

  1. a veure com ens va, a veure!!

    només arribar al cim del Puigmal, la frase "la muntanya s'està perdent a l'agrupament" va sortir de la boca d'algun dels 4 pseudo-expedicionaris sense mapa.

    com no, vaig sentir la necessitat de publicitar aquell cim que acabàvem de fer ;)

    gran excursió, grans vistes i gran companyia (ja podies haver vingut, eh? :P). Llàstima de la pedra i la pluja que ens va caure a mitja hora d'arribar!!

    Ens veiem avui!

    ResponElimina
  2. M'alegro de trobar, quasi per casualitat, dos companys de lluites.

    D'aquí a poc us faré un truc.

    ResponElimina
  3. Quina enveja!
    Si si, la meva cota està en els 2860 i aquí romandrà de moment (a turquía hi ha gaires cims a fer amb gent que té d'objectiu la platja? :P).
    En qualsevol cas, queda dit: hem de veure sortir el sol des d'algun racó d'aquests... ja direu data :)
    Un petó!!

    ResponElimina