dimecres, de setembre 19, 2007

Ladies and gentlemen, the Band!


Babilònia, com diu el PauSaxo, és una banda de "tunning musical". El Xavi diria que ens hauria de detenir la policia musical, però com que és a USA no ens pot denunciar, i nosaltres anem fent la viu-viu. Babilònia és un projecte que té bastants anys, encara que per mi són només una quinzena d'assajos i dos concerts, però també és l'oportunitat de fer-ho: sempre havia volgut cantar amb un grup! I sobretot és una bona colla de companys amb els que gaudim perpetrant els temes que més ens agraden encara que em toqui cantar La Bamba que és una cançó que odio des de molt petita.

Gràcies Elena per les fotos.

5 comentaris:

  1. Si bé ja ho era abans, des que va arribar l'Eva amb la seva màgia i energia, em declaro fan absolut de la banda.

    Per inscriure's al club de fans contacteu amb mi siusplau.

    M'encanta la Bamba, Eva ... torna-la a cantar !

    ResponElimina
  2. Iep!

    Jo també m'estic tornant fan per repetició: concert que hi ha, concert que hi sóc (per una raó o altra...) :D

    Eva, la bamba per a mi tampoc és santo de mi devoción... al menys per cantar-la, no.

    No estem als iuesei però aquí hi ha l'sgae... vale que és un estil més panderetero, però millor no us els trobeu de cara ;) A veure quan comenceu a crear!

    ResponElimina
  3. Ooooo com mola aixó!!! Cada cop que et coneixo una mica més, més m'agrada la teva forma de viure. Per cert, avisa quan actueu a prop, que m'agradaria anar a veure-us, vale??

    ResponElimina
  4. Gràcies, Eva. He rebut la informació i resto a la espera de més dades tan bon punt com les tinguis. A més a més aquell cap de setmana em va de conya.

    Petonets!

    ResponElimina